Men efter regn kommer solsken, Skitsnack! Efter regnet kommer mörkret och solen blev iskall.

Hemma igen på mitt boende :)
Har varit en bra resa och de har varit roligt! Vi har varit på liseberg och jag skrattade som fan när personalen blev blöt men inte jag. Plus så var jag den ända med regnjacka haha. Var även i danmark och gick längs stranden i typ tre timmar. Jättehärligt att gå i vattnet och sen var de klarblått vatten också! Känns som man var utomlands när man bara var i danmark som är nästan som sverige ju.. Kvällen och morgonen har varit jobbiga eftersom VISST FOLK har ritat i mitt ansikte när jag somnat och hällt vatten på mig när jag ska vakna. Sen retat mig för att jag tydligen sover som en sköldpadda efter som jag typ endast sover på en kvadrat meter, knappt.
Jag har ätit men jag har spytt. Fått utskällning av en ungdom och började gråta..
Men på måndag börjar jag skolan!! helt överlycklig, de ska bli en helt ny start för mig! De är mitt drömprogram och jag känner absolut ingen där och det är underbart!  Ska börja första året på vård och omsorgsprogammet på sophiahemmet i sammarbete med kungsholmens gymnasium så där är jag på måndag! LÄNGTAR <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0