I'm so tired but I can't sleep..

Allt är bara mörker. Eller finns det kanske något litet ljus där också? Eller vänta... nej... det finns bara mörker.

Personalen frågade om jag ville stanna hemma idag eftersom helgen bara har varit kaos men jag gick till skolan. VI har prov i vård och omsorg imorgon och jag måste verkligen försöka fixa provet. Sen efter lunchen har vi svenska och jag kan inte svika min grupp där så sitter i skolan nu då, med ångest..
Kanske skippar medicin lektionen idag om jag inte orkar för jag kan fortfarande inte sova på nätterna så sover som vanligt i skolbänken haha eller ja.. inte kul..
Dagen började inte ens bra, den började med att personalen la om såren på min arm och att jag kom försent till skolan. Detta lär ju sluta bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0