The sims 3 <3

Var på dåligt humör eftersom jag inte hade sovit något inatt när mamma ringde mig i morse vid typ elva och ville att vi skulle träffas och jag vägrade.Sen ringde hon mig för tio minuter sen och då var jag på lite bättre humör, hade kommit upp ur sängen och det gör väl ganska mycket ;)
Så frågade hon vad jag gjorde och jag svarade att jag skulle spela the sims 3 hennes reaktion: "Jaa... the sims kan ju göra vem som helst på bättre humör!" HAHA xD
Jag har väldigt många i the sims 2 men nu har jag i the sims 3:
Expansionspaket
-Husdjur
-Drömjobb
-Kvällsnöjen
(Leva livet)
Prylpaket
-Utomhuslyx
-Lyx och design
(Stadsliv och gasen i botten)
Dom inom parantes är de jag ska köpa så fort jag får pengar för då är min samling komplett!! :)
Men nu ska jag göra ett stall med de nya expansionen HUSDJUR :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0