tiden försvinner framför mina ögon men jag orkar inte göra något åt det..

Hade en rolig dag igår med småungarna, mina små kusiner och busfröna som är fyra och sex <3 blev massa pepparkakor iallafall xD
på kvällen när jag var tillbaka på mitt boende körde vi "jag har aldrig" frågor. En fråga kom upp "jag har aldrig varit förlovad" och jag drack. Ja, jag har varit förlovad alla ungdomar vet det men min kontaktperson satt brevid oss och blev chockad men carmen sa åt henne att vara tyst för att min historia var för sorglig men det fick mig att börja sakna och tänka..
idag har jag inte gjort något annat än att ligga i sängen och gå ner och röka. Christoffer stjärnefeldt. Jag ska möta dig i portarna till himmelen! jag lovar. jag kommer snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0