Vill skriva något

Hm.. vet inte vad jag ska skriva just nu haha men ändå vill jag skriva något ;)

Maryam och jag bråkar fortfarande med inte så mycket efter slagmål i måndags så börjar vi lugna ner oss, vi skriker iallafall inte åt varandra. Och med slagsmål menar jag att hår åkte av, carmen har ett bitmärke på kinden alltså äkta fucking catfight xD
Älskar min reaktion i måndags natt, en personal kom in varje timme på natten och tillslut frågade hon och jag ville åka in till bup. Min reaktion? Skräckslagen min, snabbt skakande på huvudet och drog täcket över huvudet. Vill man tvinga in mig till akuten och avdelningen får man fan köra dit mig i ambulans eller dra in mig!

Mitt nya motto: vägra att lägga in mig själv ingen! Jag tänker in vistas i korriodorerna på avd syd jag har kommit där i från..

Från ett år sedan då jag mådde som värst och var inlagd. Jag hade smugglat in tabletter och slagit sönder några tallrikar.. Klockren bild eftersom jag ligger i avdelningen säng och ramar in Stockholms läns landsting som det står på alla sänglakan ;)


Korridorerna på avdelningen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0