Fake smile

Tittar fortfarande på Gökboet men ser den på youtube som bestämt sig för att hata mig som allt annat även gör!

Imorgon bitti åker vi till junsele och det ända jag har packat är lakan och that's it och vi ska även upp tidigt imorgon så någon som tycker jag borde packa?
Men jag orkar inte. Orkar jag med något egentligen?

Jag hatar detta. När demonerna drar ner mig i helvete och låter mig aldrig vara ifred utan ska reta mig, skrika och skratta åt mig. Jag ber dom att låta mig vara i fred tills på torsdag då vi kommer tillbaka till behandlingshemmet men dom vill inte och gör att jag inte ens kommer upp ur sängen på morgonen det går liksom bara inte...

Vad är det som gör så ont att jag inte kan andas?
Vad är det som gör mig så rädd att jag kryper ihop i hörnet?
Vad gör så att
jag skakar och svettas i panik?
Vad gör så att jag inte kan andas?
Vad är det som gnager inom mig och förstör min själ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0