Panik, stress och ja... Någonting.

Tagit lugnt idag förutom besöket men jag tror jag behöver det...

Resten av veckan kommer kännas som kaos...
Imorgon, tisdag, har jag nationella proven, gym, möte sen ska jag hem och packa och även packa mina saker på avdelningen.
På onsdag har jag skola på förmiddagen om jag orkar. Klockan tolv ska jag vara på behandlingshemmet. Och på kvällen gitarr och piano. Kommer bli skit jobbigt att komma dit som ny. Vi hade möte idag på behandlingshemmet då rusade två tjejer in och sa hej. Så mycket ville dom veta vem jag var och då kan man ju undra hur de kommer bli...
Torsdag har jag nationellt prov igen och möte.
Fredag ska jag till min riktiga skola och det menas med att jag ska upp tidigt... Nu har jag ju även resväg och kommer somna på tåget...

Undra hur man kommer sova inatt. Imorgon kommer jag ha panik...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0