Sminka dig ur livskrisen?

Yeah sure de fungerar ju bra...

hade noll lust att blogga igår hela kvällen försvann och jag tänkte hela tiden jag borde blogga men de blev aldrig mer än en tanke som sagt...

jag delar rum med en tjej som typ inte pratar så jag är ute ur rummet så mycket som möjligt. De blir pinsamt när ingen säger något. Och min fristad på avdelningen försvann lite för fort. Så nu får jag hitta ett annat ställe att deppa haha :) skola på förmiddagen och nu lunch när som helst. Är inte helt hundra på hur helgen ser ur. Sover en natt hemma iallafall men vet inte om jag orkar åka hem en stund idag... Är helt jävla slut eftersom jag inte sover så bra och mår också väldigt dåligt igen. Ungefär som de var innan jag blev inskriven och de slutar ju inte bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0