Tråkigt so here you go

1. Vad är ditt mellan-namn? Maria Karolina

2. Vilken tid gick du upp i morse? 12.05

3. Är du i ett förhållande nu? nej

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? -

5. Om nej, vem var du tillsammans med sist? None of your business
6. Får man fråga varför det tog slut? Nej.
7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja.

8. Vem vet mest om dig? Maryam
9. Vad gör du på fredagskvällar? Beror på vad jag känner för
10. Bästa filmen du någonsin har sett? Twilight och Allt för min syster
11. Saknar du någon just nu? Ja, chris
12. Hur mår du idag? Sådär
13. Hur många tabletter tar du dagligen? 4 +flytande

14. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Väntade på att åka på semester och bloggade dock men en annan blogg
15. Bästa minnet från sommaren 10?  Gud jag vet faktiskt inte..
16. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? Storbritannien London

17. När var du där? December 2010
18. Är du rasist? Nej.
19. Har du helt svenskt ursprung? Ja, eller min mormor är född i finland

20. Om nej, vart kommer du ifrån? -
21. Föredrar du svenska eller utländska killar? Svenska tror jag men träffar jag någon utländsk som har en personlighet jag älskar så faller jag ju såklart för den personen.
22. Ser du fram emot någonting just nu? Ja.

23. Sköter du skolan? Har sommarlov.

24. Vad hade du för betyg förra terminen? Ingen aning gick ändå bara halvtid men fick ihop 145poäng ändå.  

25. Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG
26. Vilket ämne var det? Ma, eng bla.
27. Har du fått ig på ett prov? Jupp
28. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej.
29. Anser du dig vara intelligent? Helt normal.

30. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Vet inte.

31. Den värsta tiden då? Höstterminen i nian då jag försökte ta mitt liv och låg på bup i ett halvår
32. Har du mått jättedåligt psykiskt? Ja...

33. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Ja..

34. Har du haft sömnproblem? Japp, har de ju nu också
35. Hur ofta gråter du? Knappt aldrig faktiskt. Vill inte visa mig svag
36. Vad gör du när du mår dåligt? Gömmer mig och lyssnar på deppig musik.

37. Vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? Vänner.

38. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Ja...

39. Vilken klass går du i nu? precis gått ut nian och börjar gymnasiet i höst

40. Vilken skola? Slutat på Åsö och ska börja på Sophiahemmets vård och omsorgs programm

41. Har du varit otrogen någon gång? Ja.

42. Har någon varit otrogen mot dig? Ja.
43. Är du stolt över dig själv? nja nee.

44. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag kan stå för min egen åsikt
45. Vad får du ofta komplimanger för? vet inte, olika saker.

46. har du lätt att få folk att skratta? Haha ganska.

47. Cider elller öl? Cider.

48. Har du några talanger? ingen aning.

49. Vet du om någon är kär i dig? Ja.

50. Är du bra kompis med ditt/dina syskon? Ja.

51. Vad står det i ditt senaste sms? typ hyperventilerat haha<3

52. Hur lång är du? 1.70cm

53. Hur mycket väger du? vet inte, för mycket 
54. Vilken storlek har du på kläderna? -
55. Har du svarat ärligt? of course :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0