Jag orkar inte...

Personalen väckte mig vid tolv, då hade jag sovit i tolv timmar. Efter ett par andra väckingsförsök då jag bara drog täcket över huvudet och ignorerade dom så kom dom tillslut upp med medicinen till mig runt ett och sen drog jag täcket över huvudet igen. Gick ner och hämtade yogurt och flingor men orkade inte äta mer än lite flingor, så skålen står kvar typ orörd på rummet.
Vid kvart i tre satte jag mig ute på balkongen med carmen som skulle röka, men innan hon skulle iväg till kista rusade hon in i mitt rum och kidnappade mitt täcket !! Sen satte hon sig på golvet med täcket under och vägrade flytta på sig !
Nu sitter jag iallafall i soffan och bloggar, fortfarande osminkad och iklädd pyjamas.

Ångesten och rösterna gör mig paralyserad och viljelös.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0