Ta ett steg tillbaka

You won't realize the distance you've walked until you take a look around and realizehow far you've been.

Jag tror jag tar rätt beslut nu att åka in till bup igen, bara att jag hamnar på avdelningen och inte på akuten för då kommer jag få damp orkar inte med akuten igen. På avdelningen är jag mer trygg, jag kan korridorerna och jag känner all personal. På akuten är de stelt, riktig sjukhus miljö och känner inte igen all personal utan bara några få. Men om jag kommer till avdelningen hoppas jag verkligen att de är min förra kontaktperson eller en annan personal som jobbar! Dom jobbar nämligen nästan alltid tillsammans.

Men om jag gissar rätt kommer jag åka till bup efter middagen för att slippa sitta där hela dagen när jag ändå kan vara kvar på boendet eftersom de ändå inte kommer låta mig vara. Eftersom jag inte har något att göra kommer de säkert komma ännu mer inlägg idag :)



Kommentarer
kottenliten mamma till pytteliten

Sant som du säger :) dom är inte så bra på att ta saker på allvar. Men hoppas att du får den hjälpen du behöver! Kul att din kompis kikade in :) Häll bara ut och var stark, mina egna ärr vittnar om när mitt liv var som mörkast, men jag säger bara, ge dig fan på att överleva, då kommer du att klarat.

2011-06-18 @ 13:57:47
URL: http://kottenliten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0