20 frågor om mig

1. Tre saker om dig själv du är stolt över:
  • Att jag klara min vardag rätt så bra
  • Min musikaliska sida
  • Att jag kommit såhär långt iallfall
2. Som vän är du?
Kan nyssna och hålla hemlisar och är jävla på G när det gäller galna och dumma saker ;)

3. Är du bra på?
Gitarr

4. Är du avundsjuk?
jadu... det är väl inte en av mina starka sidor
5. Öl och pilkastning eller discomusik och dans?
Öl och pilkastning låter som en roligt kväll

6. Tränar du? Isåfall vad och hur ofta?
Skulle kunna bli bättre men lite småpromenader och gym en gång i veckan iallfall
7. Det första du gör på morgonen?
Bra fråga, röjer efter kväll och natt
8. Hemlig “förälskelse” – typ skådis eller annat “oskyldigt”?
Nja inte nu men den enda jag verkligen var tillsammans med var faktiskt typ förlovad :S
9. Pratar du med dig själv?
Japp ingen annan kan ju hålla med mig
10. Mest märkbara tantvarning?
När jag satt vid södersjukhusets entre och vägrade gå tillbaka till avdelningen satt jag där med alla gammla tanter och väntade på färdtjänt och stickade. Det gjorde att jag kände mig gammal.
11. Vad skulle du vilja göra mer på din fria tid?
Skriva.

12. Något nytt projekt på G inom snar framtid?
hehehe... Jodå det finns men än så länge hemliga. Frågan är om det flesta är bra projekt?
13. Nåt du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?
Rent av bara njuta inne i stan och bara glömma alla och bränna pengar i vegas, och då menar jag även att bokstavligen bränna pengar

14. Det bästa med att ha barn:
Har inga barn men skulle tro att det blir någon att ha sig nära och överrösa med kärlek
15. Är du pinsam ibland? När?
Absolut! men för många tillfällen för att kunna räkna upp alla

16. Person som du avskydde i skolan?
Det var sisådär över trettio stycken och då räknar jag låg- och mellanstadiet
17. Hångel på första dejten?
Känns det rätt så varför inte

18. Din bästa killkompis?
I keep my mouth close on that one... Seriously, to painful
19. Vad gör du på helgerna?
Däckar i soffan i pyjamasen hela dagen typ
20. Livsdröm?
Hjälpa folk, ha familj och ett litet hus. 

När koncentrationen är i botten är taklampan mer intressant än filmen vilket gör att jag gjorde denna "grej"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0