Blä fan pyton! @&#!

Hela min energi är som bortblåst... Kommer vara däckad i flera veckor efter detta. För mycket intryck och för mycket saker hela tiden. Jag tror väl egentligen att jag bara tycker det är jobbigt för att jag var helt däckad innan lovet och låg som sagt antligen på golvet eller i sängen. Men kommer ju fortsätta med det nu, att ligga däckad... Idag har jag åkt hundspann och bakat tunnbröd men sen tre har jag legat i sängen. Imorgon ska vi vara ute ur stugan klockan åtta för att åka tillbaka till stockholm. Och jag och E har blivit lovade pizza på vägen tillbaka ;) vår stuga har typ tagit pris för: mest brasa, popcorn, godis, oboy och för att ha sett mest tecknade serier. Där har ni våra kvällar haha:p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0