Fy skäms

-Sluta ljuga konstant !
-Får jag säga sanningen då?
-Nej.
-Men då måste jag ju ljuga?
-Men idiot!
-Jag fattar bara inte...
-Du får inte säga något om mig
-Okej..?
-Bry dig inte om resten!


1.Fy skäms på mig min uppsats i engelskan om The American Civil War skulle ha varit inlämnad innan sportlovet och jag har över halva kvar...
2.Nationella i No om mindre än en vecka och det kommer gå åt fanders med tanke på att jag inte pluggat fysik på snart ett år! och jag orkar inte plugga in allt igen eftersom jag faktiskt ligger så pass mycket efter..
3.Vecka fjorton ska en fyra sidors lång uppsats+bilder (datorskrivet size14) vara inlämnat i sjöld. Jag vet inte ens vad jag ska skriva om..

Det där var ungefär bara mina största problem sen ligger jag efter i så mycket annat jag borde göra också men börjar känna mig väldigt stressad inför skolarbetet efter som det är tre månader kvar tills jag går ut nian vilket gör att jag måste få betyg i det flesta ämnen för att komma in på gymnasium och jag ligger så pass efter alla andra för att jag först inte var i min skola på typ fyra månader och sen är jag fortfarande bara i skolan på halvtid...
Men jag orkar inte bry mig om framtiden även fast jag vill!
Kan bara inte se så långt framåt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0