Okej. Fatta nu. Jag klarar detta INTE själv, fast än jag vill av mitt hela hjärta!

"Jag ser blickarna ni ger mig
När jag ryggen vänt
Jag hör det ni viskar
Men det är inget fel på mig
Jag är bara född sån här
Kan ni inte acceptera det håller ni mig ju inte kär

i alla fall
jag kommer klara det här
även fast jag är som jag är
Och allt det heter och innebär
jag är inte sjuk nånstans
ni kallar mig psykfall
men fan jag kommer klara det här
jag behöver ingen hjälp
jag är ju vid liv, jag är här

Det är en jävla defekt
När jag trodde jag var perfekt
Nej, det var faktiskt en lögn
Jag var aldrig den som lyckades
Men jag hade enorm potential ni vet,
potentialen ni stal när ni satte en jävla stämpeln på mig

i alla fall
Jag lever ju
Jag står ju här
Jag kommer klara detta
Står ju faktiskt fortfarande på mina egna ben
Det må vara vingligt
Men jag står ju faktiskt fortfarande

jag är ju vid liv,
jag är här
och jag står upp
På Egna Ben"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0