Rubrik torka som vanligt

Skola idag och sen möte. Alltid lika kul när det är jag, mina föräldrar och fem andra personer. Eller ja...något...
Efter middagen var vi med behandlingshemmet och spelade badminton. En av mina hemliga kunskaper;)
har faktiskt en gång i tiden spelat badminton i två år. Men det var jätte härligt att studsa runt, springa och hoppa i en timme oavbrutet.
När jag spelade förut sprang jag alltid runt på tårna för jag tyckte det gick bättre att röra på sig och jag gjorde det nu också bara att nu gjorde de ont efter ett tag...
Haha men skönt var det iallafall.
men nu sitter jag i soffan och tittar på tv medan jag äter kvällsfika.

Igår natt vet jag fan inte vad som hände men jaja. Vet så långt att jag inte kunde sova och satt i fönstret men sen vet jag inte förren klockan är fyra och jag vaknade. Inte ombytt, rummet kaos och fönstret vidöppet bl.a.
Men jag har hittat en härligt plats i fönstret när det blir jobbigt. Ha en filt omkring sig så det inte blir så kallt när man sitter i ett vidöppet fönster. Man hör ljudet utifrån och man känner sig inte instängd i rummet eller ensam ute i världen utan en bra balansgång därimellan. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0