Knas

Igår vet jag inte riktigt vad som hände.. När jag kom hem tog jag min veckopeng och fixade cigg och godis. La mig i min säng och ville bara vara i fred och kolla på Criminal Minds. Carmen kom och fråga efter mig tillslut och då var väl klockan fyra och Maron sa att jag såg väldigt ledsen ut och gick in på mitt rum. Så Carmen kom in till mitt rum fråga vad det var men när jag inte svarade så la hon sig bara i min säng och kollade på tv:n med mig och sa inte så mycket mer. Efter middagen klockan fem så låg vi i sängen igen och då började Maron gråta för hennes mobil gick sönder och bella vet jag inte vad det var med men carmen och jag låg bara på mitt rum och kolla på tv tills klockan sju. Sen städade vi lite snabbt. Det var här jag verkligen började höra mer och mer röster och tappade kontrollen efter promenaden vet jag inte vad som hände. Carmen satt i min säng och sa inte så mycket medan jag flippa ut totallt för kunde jag inte sluta skratta och sprang runt på övervåningen tog sönder lampor och hällde såpa framför folks dörrar sen satte jag mig på golvet och började gråta och skratta i omgångar på typ tio sekunder.
Lugnade mig ner lite när jag tog en cigg sen tog jag min medicin och la mig i sängen där jag började gråta och inte kunde sluta. Personalen kom till slut och satte sig på sängen och undrade vad det var dom hade ju såklart märkt mig och sagt till men personalen som kom sa att han faktiskt bara trodde att jag skoja och skratta tills han märkte att tårarna ran under mina ögon och att jag verkligen grät.

Tillslut lyckades jag somna med tårarna som dränkte mina ögon




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0