Please.

Please don't put the bullet in you head
I can't go through with this again
Please don't leave me
I love you

Ytterliggare en gång har du försökt nu. Det är din tredje gång.
Du har en nu plan nu och det är att sätta en kula i ditt huvud.
För nu är det bara inte rop på hjälp.
Nu är det allvar. För nu orkar du inte längre.
Men jag klarar mig inte utan dig.
Snälla försvinn inte ifrån mig.
Efter alla mina försök har du inte kunnat sluta gråta.
Men jag har klarat mig igenom det.
Jag har precis förlorat Frida. Orkar inte förlora dig också.
Om du inte klarar dig nu kommer jag inte klara mig.
Jag vet att du läser detta Maryam.
Hur många gånger ska jag säga:
Om du dör så tar jag livet av mig





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0