Bakom ögonen bränner tårarna

Sitter i skolan idag och tänker på Frida. Det är kort dag idag så ska klara mig igenom detta, mina sorgsna tårar får gråtas när jag är hemma. Jag har fått reda på när begravningen är och den är imorgon klockan 14 på skogskyrkogården.. Men tror inte jag ska gå.. Vet inte om jag klarar det..
Men sitter nu och tänker på alla minnen vi hade tillsammans och vår symbol hänger runt min hals. När vi tjuvrökte på balkongen när vi var på bup. Nätterna vi satt uppe och pratade. Din sista natt när vi hade midnattskurs i orgami klockan tre på natten och jag ritade ett diplom som minne av vår första natt.
Efter skolan imorgon oavsett om jag går på begravning eller inte så ska jag gå till minneslunden och lämna en ros..

Vila i frid gumman <3

Ett liv har försvunnit från denna jord
Men saknaden hos dom närmaste kommer bestå
Saknaden kommer aldrig försvinna
Men ditt liv är borta
Du valde att ta det men jag
Jag ska fortsätta mitt
Men tänka att när min tid är kommer
Så ses vi igen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0