Igår:

Klockan kvart över nio hade jag tid på karolinska sjukhuset för att ta bort ett ärr på vänsterarmen. Så jag och pappa var där så fick jag ta på mig sjukhuskläder eller ja.. ni vet den där snygga vita sjukhusklänningen! Sen bestämdes det att dom även skulle ta bort ett ärr på underarmen också. Så ett blev borttaget strax under axeln och ett på underarmen. De tog bara en halvtimme men var fett scary ju! Först bedövde dom och sen skärde dom runt ärren och sydde ihop dock vägrade jag titta, jag kunde sett om jag ville men jag vände bort huvudet. Så nu jag min arm skit ont! Den på underarmen var mindre och känns knappt men den övre gör ont som FAN !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0