Losing it

Sitter i skolan nu. Helgen har varit bra med ändå inte.
 
Träffade underbaraste Natalina på lördagen och såg filmen "One Day". Innan satt vi även och ät middag och pratade, väldigt roligt faktiskt har saknat henne väldigt mycket :)

Söndagen då, jo jag gick upp ur sängen halv två efter att några försökt väcka mig.. t.ex. maron som mobil terrade mig!! Sen tog jag på mig mjukiskläder och la mig i soffan. Sen åkte vi och fika och jag köpte hårblekning! Detta var dock inte så bra och mitt hår se absolut hemskt ut.. :( Men jaja får väl ta och stå ut i en vecka innan jag blonderar det igen och då fan ska de bli blont! Så att jag sen kan färga de rosa eller blått hihihihhi xD

Men nu kanske jag borde plugga.. :( 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0