R.I.P Frida <3

18/10-2011 dog Frida, de var en månad tills hon fyllde 16år! Fick frågan om att prata med hennes föräldrar och ärligt talat nej. Jag vet vad hon tyckte om dom och att dom för ett halvår sen skiljdes. Jag vet ju även att hon hatade sina föräldrar och den enda som skulle kännas rätt att prata med är henne mormor men jag vet inte ens hennes namn för från henne så sa hon ju bara mormor och jag tänkte inte mer på det.. men på söndag ska jag träffa vårt lilla gäng igen fast utan Frida och visa vår saknad.. det blir nog tillräckligt avslut för mig ändå :) dock kommer jag nog aldrig riktigt släppa detta men nu finns de ju inte så mycket att göra när allt ändå är försent nu..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0