Livet funkar, men inte mycket mer.

Helg sammanfattning:
I fredags var jag hemma hos min gudmor och hennes två barn som är 4 och 6. Jättetrevligt! Bakade en chokladkaka och det bjöds på taco. Åt dock inte så mycket och sen kommer man hem igen.. Personalens första ord:
- Vi har en glass åt dig i kylen.
- Jag vill inte ha.
- Jo.
- Nej.
- En macka då?
- Nej sa jag!
Så har typ hela helgen sett ut..
Och i lördags tog jag mat på tallriken och satt och peta i maten och personalen började igen "Alexandra du ska inte bara leka med maten du ska äta den också!" Helt plötsligt hade jag tre ungdomar och två personals ögon på mig när jag satt där och åt. LOVELY! NOT.
På kvällen sa en personal: "Jag kan faktiskt inte tvinga dig att äta" och Alexandra gick därifrån nöjd hihi :D
I fredags kommenterade även min gudmor att jag såg smalare ut och snacka om att jag blev glad! Under hela påskhelgen och påsklovet har jag gått ner 5kilo!!
 


Kommentarer
jaenne

Che alex du vet vad jag tycker om det här .......even angels must eat

2012-04-16 @ 13:38:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0