Sorry för dålig uppdatering :/

Har haft ganska mycket för mig så inte hunnit blogga.
Fick reda på igår att en av mina bästa vänner har fått tillbaka sin magsäckcancer igen så mina tankar gå till henne. Att världen ska vara så orättvis att en sexton årig tjej ska drabbas för andra gången av cancer?!

Vad händer i mitt liv då?
Idag kan jag somna gott, har ätit ganska mycket men har tränat mycket också så det har jämnat ut sig :) Gick upp vid tio och la mig i soffan och jag tog två glas juice. Vid ett åkte jag till kista och handla ett par skor och blekningsmedel. Sen när jag kom tillbaka (var typ bara där en halvtimme) gick jag ut en timme på powerwalk blandat med intervaller när jag sprang. Kom hem igen åt en våffla till lunch och helt plötsligt var det middag, tog två hamburgare innan vi åkte och hyrde film. Kollade på paranormal activity 2 höll på och skrämma skiten av mig! Men åt även lite godis och vid typ kvart i tolv gick jag ner till gymnet på nedervåningen och var där i en timme haha måste ju förbränna allt godis så där lagom till midnatt xD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0