tjenare bloggen! :)

Idag har jag dock ätit lite, även kaka också :)
Men tyckte jag kunde göra det eftersom imorgon ska vi till Boda Borg och då blir det iallafall träning i typ 6timmar! Kommer bli jättehärligt men får se till att äta lite iallafall och dricka mycket annars kommer jag ramla ihop i en hög.

Annars är det inte så bra, både igår och idag har jag knappt orkat ta mig upp ur sängen, mest bara legat och kollar på film eller stirrat ut i mörkret. För det tar åtminstonde tills middagen innan jag går upp. Jag vet inte längre vad jag ska göra, vet inte vad jag kämpar för. Mitt enda mål är att gå ner i vikt men hur kommer det att sluta? och det är väl inte de enda man kan leva för. Man måste även ha något annat mål. Ett annat mål som just nu känns som det inte finns.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0