Dag 01 - En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig.

1. Jag fyller sjutton år den 16 juni
2. Älskar att kolla på sjukhus serier och dokumentärer
3. När jag var 6 var jag övertygad om att jag var vampyr
4. Har absolut noll tålamod
5. Sover som en boll i min säng, ihopkrupen i hörnet
6. Värdens sämsta förlorare och även sämsta vinnaren
7. Dricker nästan bara vatten och coca-cola light
8. Jag röker men försöker trappa ner lite 
9. Jag vill tatuera en ängel på ryggen!  
10. Jag bor på behandlingshem
11. Går första året på vård och omsorgsprogrammet
12. Har en katt som hetter Rasse
13. Mina två bästa ämnen är matte och engelska
14. Jag älskar att rita
15. Älskar att sjunga fastän jag har världens sämsta sångröst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0