Förlåtelse och förtroende

Ska man lita på dig när du skirver såhär " jag behöver prata med dig, jag kan ta i mot din förlåtelse jag behöver verkligen prata med dig". Trots allt som hänt kan jag verkligen lita på att du menar allvar denna gång? Att du verkligen menar det?
Fast än du säger att tar emot min förlåtelse så kan jag fortfarande ha din tillit?
Jag har saknat dig som fan M! Du är den jag kan säga allt till och jag vet att jag fuckade upp allting den gången! Jag har längtat efter att du ska ta emot min förlåtelse men i en liten del av min hjärna finns det en liten röst som säger åt mig att så fort jag ser dig ska jag slå ner dig, att jag fortfarande inte kan lita på dig.
 
Så dubbelkluven, vet inte vad jag ska göra, alla säger åt mig att ignorera dig men kan inte ignorera den som fick upp mig från botten! Men borde ignorera dig eftersom det var du som flera gånger var den som tog ner mig på botten igen.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0