Försöker bli frisk men blir nerttampad av samma sak som gjorde mig sjuk

Om jag någonsin ska bli frisk från min ätstörning måste jag se till att äta som jag ska, alla sex måltider per dag och så mycket som man ska.
Satsar stenhårt på att bli frisk i min äs. Men jag kan inte det när jag är i skärgården med mamma för de fyra stegen jag tagit framåt innan blir nu fem steg bakåt istället och jag måste börja om ända från början.
Varför jag blev sjuk i första början har en stor del att göra med min mamma och hennes ideer om hur man ska äta och vad och nu i skärgården försökte jag prata med mamma om att äta varje måltid och hon sa att jag skulle glömma det efter som det aldrig skulle hända.
Åt frukost(två mackor) vid nio och lunch kommer ju bli som middag vid fyra. Så på sex och en halv timme kommer jag inte äta något och sen blir de väl en macka vid nio. Det är allt jag kommer äta under en dag.
Allt kommer bli helt jävla fucked up så funderar på att åka hem till mitt boende nu istället för på söndag.
Pallar inte vara här. Det är jättetrevligt och mysigt men jag och min familj går inte ihop!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0