I would live forever if I could but not like this..

"No hope. Locked, caged therefore no freedom–no escape. The demons are in my head…this is a never ending tunnel"


jag vet inte vad jag ska säga. Håller på att tappa fästet ordentligt. Mina hörlurar är kopplade konstant till mina öron. Försöker tysta ner skriken i mitt huvud. De är kaos där inne och jag orkar bara inte längre..! Jag vill inte bort från denna värld. Jag vill bara bort från allt i mitt huvud! Snackar inte med någon i klassen typ längre sitter bara med mina hörlurar och pratar inte fastän dom försöker prata med mig. Går till skolan, sitter på lektioner, röker på rasterna, är fem min i matsalen, går till lektionen och går hem utan att knappt säga ett knyst till någon. Fattar heller inte riktigt vad jag gör på skolan eftersom jag ändå inte kan koncentrera mig på något. Läser samma mening i säkert en halvtimme och detta inlägg har tagit typ en timme att skriva. Jag vet inget längre. Absolut inget. Allt är bara fucked up. Riktigt jävla fucked up och jag vill leva men pallar bara inte leva såhär.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0