Känner för att smälla till någon -.-'

Jävligt duktigt gjort. Stack lite mer än en timme innan vi faktiskt slutade idag, på väg hem nu. Men försökte göra de bästa av saker och undvika att smälla till lärarvikarien på käften. Satt med datorn på lektionen och lyssnade på musik och laddade telefonen. Läraren kommer fram och smäller igen datorn och skäller ut mig. Jag blir skit förbannad för att han tog bort min musik jag verkligen behöver just nu och utbrister "va fan gör du?? Jävla idiot" kopplar in hörlurarna i mobilen och fortsätter lyssna på musik medan han säger något jag inte hör. Sitter still i typ fem minuter med den jävla rösten i huvudet som bara säger "smäll till honom! Han förtjänar det!". Tillslut stället jag mig upp och börjar snabbt gå ut ut klassrummet och läraren frågar jävligt drygt vart jag ska. Stannar still i typ en sekund och glor på honom "herregud, jag ska ut! Dra åt helvete!" Smäller igen dörren och går ut och röker. Hela klassrummet var knäpptyst under min lilla scen. Kommer tillbaka till klassrummet, plockar ihop mina saker och går därifrån. Härligt slut på skoldagen! Men var tvungen att gå innan jag slog till någon eller satte mig i ett hörn och börja grina.. Jaja på väg till tåget nu så hemma om typ 30-45min så ska försöka lugna ner mig lite. Dagens positiva: slog faktiskt inte till honom ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0