Helgen

Vikten pekar minus tio kilo på en månad, jag är överviktig bulimiker så föräldrar kan inte misstänka något än innan jag hunnit en bit ;) Så en glad dag i dag efter den upptäckten har ju inte haft en våg men när jag kom hem ställde jag mig på den. Men igår var en tuff dag och jag ville bara kasta en stol genom fönstret och smita. kom hem en sväng och fick panik på vägen hem men klarade de ändå ganska bra fast blev helt utmattad på kvällen när jag kom tillbaka och spenderade kvällen med film 2012 och girl, interrupted fast girl, interrupted var bannlyst fastefter lite övertalning fick jag se på den ändå :) min favorit film de bor ju på ett mental sjukhus på 60 talet men de är inte de den handlar om men personalen tyckte den inte var passande på avdelningen... Men eftersom de gick bra igår hemma med mamma är jag tillbaka hemma vid datorn fast nu är syster, pappa, morfar, morbror och hans tjej här så blir lite jobbigt så har gömt mig på rummet men om en timme ska jag iallafall åka tillbaka skööönt :) och då är det middag faaaaaaan ! har redan ätit kladdkaka hemma så ångest som för in i helvete! vill inte ens veta klaorierna i de fast vet ju de ändå hade kommit upp i 250kcal för frukost och lunch sen kom jag hem varför går allt åt fanders här ?! men imorgon blir de påhälsning i min vanliga skolan vi började i onsdags men har inte varit där än men pappa hämtar mig på avdelningen och lämnar mig i skolan och sen hämtar syster mig i skolan och tar mig tillbaka sen på tisdag blir de nog bup skola gissa vad jag är nervös och stressad just nu PANIK men de var inspark för sjuorna eller sk latjolajban för åttorna som vi niorna anordnar så jag ville gå är ju ingen riktig skoldag iallafall men nu ska jag fixa bloggen lite ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0