Matnoja

Ligger i sängen och försöker sova och insåg att de faktiskt bara är två tre dagar kvar tills jul... Och då slår matnojan in. Kommer äta alldeles för mycket godis, kakor och mat och kilona kommer rasa upp och fettet välla ut över byxorna och jag kommer inte få på mig några kläder... Längtar till förra året då jag inte åt godis på mellandagarna, lite mat och inget fika utan bara några praliner på julafton och mia som berömmer mig varje kväll för att jag varit så duktig att gå till sängs hungrig och känna kilona rasa... Jag vill tillbaka till dom månaderna men varför kan jag inte de hur mycket jag än försöker?! Ah jävla matnoja kan man inte bara få njuta utav julen istället?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0