Believe me I know all about pain. I have seen the sunshine and i've lived in the rain

Har tid med min psykolog imorgon och kan säga att jag verkligen behöver det just nu, om jag bara kan få ut mig detta också!

M sa att hon skulle höra av sig idag om hon misslyckats och jag har inte hört ett ljud ifrån henne idag. Vilket säkert betydde att hon försökte igår men jag vet ju inte om hon lever eller är död!
jag ger henne en dag till och sedan mejlar jag hennes svägerska som jag vet har facebook...
hatar denna ovishet!

tycker synd om avdelningen, eller ja dess möbler snart. Igår fick jag ett utbrott på mitt rum för hon skickade mejlet med hennes "Hej då :'(" och då visste jag ju inte riktigt vad som skulle hända. Men då var de bara sånt jag hade i rummet, böcker, kuddar, kläder och ja... Stackars lilla mobiltelefon...
Vad tror ni då kommer hända om hon gjort något dumt?
kommer ju inte gå bra...

och de blir ju inte bättre än att jag hade börjat må sämre igen redan innan jag fick reda på detta...

This ain't going to end well. Belive me...

snälla M fattar du inte hur orolig jag är!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0