Blä

Jag kan inte SOVA!

var helt jävla speedad och var tvungen och göra saker hela tiden så nu har jag städat:) min roomie har precis bestämt sig för att sova efter pratat i två timmar eftersom ingen av oss kunde somna
och nu ligger jag har och klockan är snart tre och kan inte somna!
Hur svårt kan de vara egentligen?

en personal kom in för typ fyrtio minuter sedan och kollade på oss när vi låg vakna och bara sa sover ni inte?
och vi spelade nyvakna och hon gick på de ;) fast om hon varit uppmärksam skulle hon märkt att F fortfarande pratade när hon kom in och att vi började garvskratta när hon stängt dörren;)

möte imorgon klockan nio och jag kommer väl somna i stolen sittandes...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0