Jävlars också

Jag har missat en årstid !!!
Fatta en hel årstid!
Tre jäkla månader...

Lite av sommaren har jag missat och alla tankar som gjort att jag glömt bort de omrunt mig har slutat i att sommaren varade i typ tre veckor och sedan augusti har jag varit inlagd och idag så satte centrum upp juldekorationer och det blev verkligen var fan hände med hösten! och jag kommer nog inte komma ut från avdelningen än men en hel höst hur kan det bara försvinna?!

Plus så ser man månaderna flyga förbi så har de gjort i typ två år snart och i den ålder jag är nu ska man göra allt, man ska bråka med föräldrar, skaffa pojkvän, träffa kompisar och lära sig ta steget ut i världenoch var gör jag?
Jo jag sitter och häckar i min egna värld som är så långt borta verkligheten som möjligt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0