Matstrejka

Länge sedan för något personligt inlägg men nu kanske:p jag känner verkligen för att matstrejka igen... Att sluta äta och se hur kilona bara rinner bort och allt är så bra igen! Vad fan hände?! För ett år sedan var allt så perfekt...! Jag tog till och med mig genom julafton utan att käka för mycket! Rörde till och med knappt fikafatet utom kanske någon pepparkaka så varför klarar jag inte av det nu? Kunde sitta flera dagar i sträck med tuggummi och vatten bara och månader under två hundra kalorier var fan gick allt snett? De var härligt att känna sig yr, tappa balansen och någon gång svimma till och med då visste man att man hade gjort rätt. För vågen pekade ju alltid neråt också... Jag levde ju utan frukost, lunch och ofta middag. De var så jävla härligt att känna magen tom och svälten. Cause hunger hurts but starving works. Jag vill bara gå på hungerstrejk och inte en lyssna på något ord som heter mat. Mat... Mitt jävla hat ord i hela världen och lilla djävulen gör ju inget bättre när hon sitter på axeln och skriker åt mig att sluta äta! Första målet är att eleminera kvällsmålet och alla små ätningar emellan frukost, lunch och middag. Frukosten får bara bestå av filmjölk och all dricka vatten. Imorgon och onsdag är undantag men på torsdag blir det hårda tag! För då kör vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0