Utanför psykiatrins väggar

Och utan föräldrar på väg uppåt i landet haha ne jag e inte på rymmen ;) bup-skolan har en läger skola uppe i västmanland eller rättare sagt till kedjebo en bit ovanför fagersta... Så jag är borta idag och tillbaka inom psykiatrins väggar men för en liten stund utanför ;) sovit skit dåligt för min nya rumskompis först skrek skit högt Hjälp mig! Sen skrek hon vänd dig om! Prata med mig! Och massa andra saker medan hon sov men jag blev skit rädd när hon skrek hjälp mig! Jag bara väntade på att personalen skulle komma in för hon skrek verkligen skit högt... Men hoppas jag får sova inatt... Borta från hennes skrikande, psykiatrins väggar och barnskriken...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0