Mad girl

Ligger i sängen och vet inte hur många gånger jag undrar och börjar leta efter mp3 eller mobilen innan jag efter fem minuter inser att jag håller dom i handen... Lyssnar på Emilie Autumn medan jag tänker.
Tanke stormar men det kommer inget vettigt.

Börjar tänka lite på om allt kan hänga ihop, att om jag är på ett ställe kan det påverka någon annans liv?
och Vad är meningen med allt?
Varför är det sjukdomar, krig, bråk och varför för folk alltför tidigt? Varför finns jag? Varför har mitt liv tagit denna sväng? Det måste ju ha någon mening eller?
Ne, jag är meningslös här i livet. Bara ett av guds misstag.

Mad girl, can you belive what they done to you
wouldn't they stop when you'd ask them to leave you alone


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0