Galet

Hahaha de senaste två dagarna har varit helt jävla galna!

Igår gick vi på fest på östermalm med massa homosexuella och där drack jag typ tio cider och fem glas champange. Killen vi var hos sa så fort man hade ett tomt glas att man skulle hämta med så va fan jag drack! Sen klockan elva tog vi taxi till cafe opera, fem stycken i en taxibil. Vi mutade chaffören för att låta oss åka med allihop. Sen lyckades tim, jag och carmen komma in på cafe opera med 23års gräns och vi är 16 år gammal! helt jävla otroligt var det! drack glas efter glas av champange, rökte, dansa och skratta! Helt smockfullt och vi var dom yngsta där såklart men alla gick på att vi var åtminstonde arton år men de var skick kul! Sen när vi åkte därifrån, bussen gick klockan tre var vi så jävla fulla! Gick till max och köpte cola och gick utan skor på stockholms gator helt jävla stupfulla. Personalen blev inte direkt glada när vi sket i att svara och ringde dom klockan halv två och bad dom hämta oss vid cafe opera. Men när dom inte gjorde de så fortsatte vi festa en stund till. HELT UNDERBART!
Bussresan var inte så kul. Tim spydde innan och både han och jag satt på bussen och var helt spyfärdiga. Nägra killar kastade kondomer på carmen och vi gick av på fel hållplats. Varken carmen eller jag kunde ha våra klackskor så vi gick en halvtimme barfota på motorvägen. Carmen skrek att hon ville kissa, tim sprang och jag ville bara spy!
Men klockan fyra smög vi in i huset igen och tim gick till sitt rum och carmen och jag till mitt eftersom hon inte hade nycklar till sitt och ville inte be personalen öppna dörren så hon och jag sov i min säng.
Idag vaknade man med VÄRSTA baksmällan! fortfarande lite bakis men vi trotsar de och klockan ett började vi gå i prideparaden! Fyra timmar gick vi i streck typ helt slut är jag men totalt värt det! vi skrek, dansa, kastade rosor, spexa inför kameror och viftade med flaggor!
Men nu ligger jag här hur trött som helst och vi ska på bio snart också!
Förfesten på östermalm, HALVA bordet där spriten var!


Jag och Tim, lite väl fulla haha


En packad bög och AMIR !

Carmen och tim med cafe operas lilla del i bakgrunden!


Carmen och Jag :)
Suddiga bilder jag veeeeet men va fan de var ju paaaarty men de var inte min kamera för jag kunde inte ens stå rakt så när jag försökte fota blev de bara en stor röra !
Men vi hörs <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0