JAG VILL INTE VARA PÅ PSYK !!

Jag har bara några dagar kvar på mitt sommarlov, de sista innan allvaret börjar till gymnasiet. De är nu jag ska njuta, vara ute sent med kompisar och festa! De var planen för idag.. att Tim jag och maron skulle använda våra nya kort, komma in på klubben och festa hela natten och köpa sprit och cigg för svarta pengar. Tim och jag hade planerat detta sen förra veckans fest på café opera. Känslan av att gå hem till behandlingshemmet klockan fyra på natten med klackskorna i handen och stupfull. Att äta fyllemat på donken och träffa andra roliga fulla människor på stan, sitta och kasta kondomer på killarna på nattbussen. Skämma bort sig och dansa, skrika, dricka och ha kul! Allt är värt det även fast man vaknar upp riktigt jävla bakfull på morgonen med en utskällning för att man kom hem sent. Allt är underbart, allt är värt det. så säg mig: VARFÖR ÄR JAG PÅ PSYKET? mår ju fan helt okej..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0