Jag har flyttat till häggvik.

Många har sagt till mig förut att avdelningen inte har varit bra för mig eftersom det faktiskt är ett sjukhus.
Jag(den smarta ungen) har hela tiden tänkt att vad är det för fel på avdelningen?
Jo... När jag nu flyttat därifrån har jag lyckas fatta att avdelningen inte var något bra, det är ingen bra miljö att vara i. Jag fattade det när jag kom till behandlingshemmet att avdelningen verkligen var ett sjukhus och ingen ska behöva bo där.
Behandlingshemmet blev liksom personligt och som en riktig hemmiljö. Det krävdes bara att flytta från avdelningen för att förstå hur det var och inte hela tiden försköna det hela.

Känns hel konstigt på behandlingshemmet, allt är nytt och jag har ju noll koll på rutiner och var saker är. Har inte lyckas förstå mig på datan än heller så... Smarto: det är jag..
men det kommer nog bli bra:)

Idag har jag nationellt prov och möte sen vet jag inte vad jag ska göra. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0