Question mark

Klockan är efter tre och jag har fortfarande inte kommit ur mina pyjamasbyxor. Var till och med ute och gick en sväng men då drog jag bara på mig täckbyxorna över.

Var uppe ur sängen vid halv elva vilket är imponerande för en dag som jag mår såhär dåligt.
Låg på golvet i några timmar med NIN-Hurt på repeat och med ångesten som dödar.
Halv två så gick jag ut iallafall och nu ligger jag i soffan.
Rösterna skriker:
"Du vet att det inte går att att få bort oss! Det finns bara ett sätt och det är att ge upp. Ge Upp Ge Upp Ge Upp Ge Upp Ge Upp Ge Upp Ge Upp Ge Upp Ge Upp!" om och om igen.

Jag orkar inte med dom längre och det känns som jag kommer få psykbryt idag. Blev en början i morse på det när jag bara låg och skakade hela tiden...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0