"vi beklagar för föreningarna, som är högst fyrtio minuter."

Jo Tjena!
Jävla sl som inte klarar av snön, dom senaste vintrarna har de ju varit kaos så fort det är snö! Andra länder klarar ju av snö men inte sl !
Står på tåget nu fick väntar över en halvtimme och tåget som kom till slut var en timme och en minut försenad och sl säger högst fyrtio minuter?! Och jag börjar om tre minuter och det är sex hållplatser med pendeln och eftersom bussarna är inställda i hela länet, grattis bussförare ni har ledigt!, så måste jag gå en bit på en kvart och nu ska tåget stå still några minuter också! Jag vänder snart jag slutar ju elva och jag kommer tidigast vara i skolan halv tio känns ju lite onödigt... Tåget går ju Skit långsamt... Äh jag har ingen bra erfarenhet av pendeln mina två första dagar och imorgon är jag ju ledig och då tänker jag sitta i soffan och inte gå ut...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0