To be old and wise, you must first have to be young and stupid

Hej bloggen nu har jag och timeeboy haft lite impulsivt skoj :)
Jag kom tillbaka till behandlingshemmet vid ett med mamma som drog strax efter två och efter jakt på cigg så kom tim hem vid fyra och sen sitter vi vid datorn och han säger att han har svart hårspray på rummet så snabbt in på duschen och spraya våra hår. Jag färgade luggen och lite på över håret medans tim ville ha det helsvart och sen tog färgen slut. Så ett desperat försök att rädda hans hår gnuggade han in lite vatten och det blev skit snyggt med svart i botten och han blonda toppar!
Sen kom vi på att vi ville ha piercing i örat! Så vi säger till personalen att vi vill åka till stinsen och handla ett linne och dom skjutsade oss dit och vi fick gå hem och nu har jag ett nytt hål i örat!! :D :D


Kommentarer
ida

Hej!



I min blogg så kan du läsa om allt från min vardag till musik, humor, kändisar, shopping och sist men inte minst när jag försöker leka modekunnig, kanske är jag det?

Hoppas du går in och tar en titt ;)



Just nu har jag en tävling där du kan vinna upp till 600 kr, va gärna med :)



Kram

http://idas.myshowroom.se

2011-07-19 @ 13:02:30
URL: http://idas.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0