Varför ska allt bara bli så jävla fel?!?!

Veckan har på ett sätt varit bra. Jag har haft de mysigt och trevligt men ändå har inte tomhetskänslan försvunnit för en sekund.

Hur svårt kan de vara att dö?
Jag har försökt ta mitt liv sju gånger.
Hur många liv har jag egentligen?


Jag har gjort två gigantiska bakslag igen. Början av veckan gick maten åt helvete, jag hade klarat mig ganska bra men sen gick det åt pipan. På restaurangen första dagen, redan där gick det snett och jag sprang in till toan. Det andra skäms jag otroligt över att jag inte vet hur jag ska hantera det. Jag hade varit ren sen maj-10 förutom ett litet bakslag den 3september i samband med ett annat självmordsförsök (hur kan sös missa ett posetivt urinprov??) men i torsdags kväll hittade jag ett litet vitt piller som försvann ner mellan mina läppar. Att jag inte klarar av att motstå det gör att jag känner mig så jävla svag !

Just nu är allt bara helvete.

Jag höll i hoppet i några få sekunder innan jag tappade de igen
Nu är bara skillnaden, att jag inte hittar de igen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0