det är illa nu...

Igår var det kaos i huset. Jag och C träffades och åkte in till Sollentuna en sväng innan vi åkte till hemmet. Sen gick vi ut och åt pizza för det var ingen god mat och när vi kommer tillbaka igen bestämmer sig C och en annan kille för att göra ett låtsas bråk för att vi hade tråkigt. På kvällen vägrade jag gå ut på promenad och rumsstädningen gick väl inte så bra... men då hade lucifer redan slagit till.
Kunde knappt sova på natten och vägrade gå till skolan imorse.
Saker gick överstyr. Jag stor grät i en timme, kunde inte andas och hade panik. Jag måste sett hemsk ut när personalen till slut kom in, för håret hade åkt i ansiktet och var blött av tårar, ögonen röda, höll i en kudde och satt på kanten av sängen och gungade fram och tillbaka. Och jag vägrade prata med personalen, okej de gör jag fortfarande, dom tvingade ner mig för att äta frukost och jag satt bara och petade i flingorna och personalen försökte få kontakt med mig. Eftersom jag inte säger något till dom så tror dom nu att det är C som har påverkat mig för jag har aldrig varit så här, iallafall vad dom har sett, och går alltid till skolan och eftersom även C är hemma idag tror dom att C har övertalat mig att stanna hemma men de är inte sant!! fast dom ger sig ändå inte..

Jag får inte säga något för lucifer. Jag har redan gått emot honom idag för han ville att jag skulle åka till rissne. Ursäkta men var fan ligger rissne?! Eftersom jag visste att jag bara skulle hamna någon helt annanstans än i skolan gav jag upp och stannade i sängen och nu håller lucifer såklart på att döda mig sakta men säkert.

Jag får inte. Men hade ni verkligen lyssnat hade ni hört att medan tårarna rann viskade jag på hjälp för när ni frågade vad som hänt viskade jag: får inte..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0