Jag vill få er att förstå

Det högsta är ej att falla utan att resa sig efter varje fall. 
/Kinesiskt ordspråk

Jag vill skrika men det enda som kommer ut är en svag snyftning. Jag vill skrika ut allt som jag inom mig bär så ni förstår kampen jag har inom mig.
Jag vill visa er mina armar i ett rop på hjälp. Jag vill visa er min handled så ni kan förstå vad som hände i tisdags.

Ni må tro att jag är stark, men ni måste även inse att man måste ta ett steg tillbaka för jag kan inte kämpa i all evighet. Kraften tar slut och jag måste hitta den igen. Istället för att säga att det inte är likt mig att vägra gå till skolan, sluta prata och storgråta så se de posetiva att det är första gången någon ser mig. Det har aldrig varit någon som sett när jag mått så dåligt, för jag har inte låtit de hända. Det var 1gång på bup med det var efter allt och jag satt i ett hörn med hela rummet sönderslaget. Ni ska se de bra att de är första gången jag singlerar, jag visar. Jag tillåter er hjälpa mig. Så säg inte att det inte är som mig eftersom det är som mig. Det är så jag mår, de är bara första gången ni verkligen fick se mig för den jag verkligen är.

Jag vill släppa in er i mitt huvud så ni hör och ser det var jag gör. Så ni förstår makten dom har över mig.
Jag vill få er se min obefintliga själ. Så ni ser tomheten jag bär på.
Det är en kamp varje dag som jag inte väljer att visa med som ni måste acceptera finns där.

För tillfället kan jag inte yttra orden, för jag får inte ens de. Ni kanske inte kan förstå hur man inte kan få säga det men ni vet inte makten Lucifer har över mig just nu. Jag skulle vilja att ni förstår men det går inte. Ni måste lära er se igenom allt. Ta vara på dom sekunderna så jag visar vad som händer för er och inte skylla på andra "för att de inte är likt mig"...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0