Tell me, Dr. Val, what's your diag-nonsense?

When you don't want to feel, death can seem like a dream. But seeing death, really seeing it, makes dreaming about it fucking ridiculous. Maybe, there's a moment growing up when something peels back... Maybe, maybe, we look for secrets because we can't believe our minds...

Saker är helst enkelt bara fucked up just nu. Bara tre dagar till jag fyller sjutton. Har iallafall kommit en bit på väg, för denna dag för exakt ett år sedan låg jag på karolinska sjukhuset. Min födelsedag förra året vaknade jag på bup-akuten. Imorgon åker jag till Göteborg med familjen och går på liseberg. Även fast de inte alltid känns som det så har jag kommit en bra bit på vägen. Okej, några ganska stora bakslag den senaste veckan har de varit men ÄVEN har jag gått ut första året i gymnasiet med betyg i alla ämnen! Något jag för ett år sedan jag aldrig skulle kunna tro hända. Jag har två sommarjobb också. Måste se de posetiva även när allt känns skit och man faller i hålet igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0