äkta vänner ser sorgen i dina ögon medan andra tror på ditt leende

Går kvällen var totalt kaos. Började vid typ halv nio att bara garva, vet inte ens vad jag garvade åt. Jag bara garva. Gick runt i huset och garva i en halvtimme innan jag tog min medicin och gick upp på rummet. Fortsatte garva i typ fem minuter innan jag satt helt plötslig i ett hörn och typ hyperventilerade och typ grät fast inga tårar kom. Helt kolsvart i rummet, helt tyst förutom en jävla klocka som tickade. Fick nog av den och slog den i golvet tills den pajade och slutade låta. Sen började jag garva igen över att den gick sönder (har ingen väckarklocka längre -.-') sen gick jag ut i korridoren igen, rökte typ fyra cigg och knackade på marons dörr och garvade. Sen sa personalen åt mig att gå till rummet och då ja´g började storgrina! Grinade typ i timmar innan jag somnade med ett bandage runt armen....
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0